Deltagerinfo

TIDSLISTE LØRDAG

TIDSLISTE SØNDAG

STARTLISTER

SHUTTLEBUSS: Det blir satt opp shuttlebuss mellom Scandic Lerkendal og Stadion. Bussen vil gå om formiddag og ettermiddag i tidsrommet 08.00 – 11.00 alle 3 dagene og i tidsrommet 16.00 – 20.00 fredag og lørdag. Pris for buss en vei er kr. 50 og betales med vipps til 706045

INN-/UTMARSJ. Innmarsj til stadion skjer via Callroom. Her vil det også være toaletter for utøverne. Utmarsj skjer etter målområdet. Klærne til løpere vil fraktes fra start til utgang, hvor utøverne får klærne sine etter målgang.

TIDSSKJEMA OPPROP (AVKRYSSING) OG INNMARSJ: mail med frist og link for avkryssing blir sendt ut dagen før øvelsen. Avkryssing er mulig fra kl. 19 kvelden før øvelsen og fram til 3 timer før øvelsesstart.

Oppmøte Callroom 10 min. før innmarsj.

NB! ØVELSES-START DISKOS FREDAG ER ENDRET FOR AT 6 UTØVERE SKAL UNNGÅ KOLLISJON MED ANNEN ØVELSE, SE TIDSSKJEMA OPPROP/INNMARS

TIDSSKJEMA ØVELSER

Begynnerhøyder i høyde og stav:
Høyde (Kvalifiseringskrav i parentes)
15 år 16 år 17 år 18/19 år
Jenter 15 år: 1,36 (1,46) 16 år: 1,38 (1,48) 17 år: 1,40 (1,50) 18/19 år: 1,40 (1,50)
Gutter 15 år: 1,55 (1,65) 16 år: 1,60 (1,70) 17 år: 1,65 (1,75) 18/19 år: 1,65 (1,75)
Hopphøyden flyttes opp 5cm av gangen.

Stav (Kvalifiseringskrav i parentes)
15 år 16 år 17 år 18/19 år
Jenter 15 år: 1,90 (2,30) 16 år:2,10(2,50) 17år: 2,10 (2,50) 18/19 år: 2,10 (2,50)
Gutter 15 år: 2,40 (2,80) 16 år: 2,60 (3,00) 17 år: 2,60 (3,00) 18/19 år 2,80 (3,20)
Hopphøyden flyttes opp 20cm to ganger, deretter 10cm av gangen.

SKOSKJEMA:

18 og 19-åringer må levere skoskjema i Call-room før innmars. Print ut og fyll ut på forhånd. Du kan få skjema i Sekretariatet hvis du ikke har fått ordnet det på forhånd.

BUSS

Husk klubbvis påmelding til buss fra Trondheim Stadion til Værnes søndag, frist 29/8.

Se mer info under innkvartering, transport og parkering

ELEKTRONISK OPPROP: Vi endrer fristen for avkryssing for deltakelse i øvelse til 3 timer før øvelsesstart. Vi antydet tidligere 2 timer, dette blir oppdatert i opprinnelig innlegg.
Frist for avkrysning vil tydelig framkomme i e-post som sendes ut.

SMITTEVERN: Vi følger de til enhver tid gjeldende smittevernregler/anbefalinger. Tribunen vil bli delt inn i 3 kohorter med max 200personer, besøkende på tribunen må registrere seg. Utøverne må registrere seg i hallen (inn og ut).
Det er økende smitte i Trondheim, med påbud om munnbindbruk i gitte situasjoner. Vi vil holde oss og dere oppdatert på de til enhver tid gjeldende regler.
https://www.trondheim.kommune.no/…/disse-koronareglene–gj…/

REGISTRERING HALL: Utøvere og akkrediterte har tilgang til hallene. Registrering både på vei inn og ut (med mobiltlf). Avstand må overholdes og max antall personer i hallene samtidig er 200. Denne registrering gjør at vi kan ha kontroll på hvor mange som oppholder seg i hallen samtidig samt hvem som har vært der på et gitt tidspunkt.
Tilsvarende registrering vil bli gjort på tribunene.

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

STAFETT: Påmeldingsfrist til stafett utvides til søndag 29.august. Etteranmelding mulig fra mandag 30.aug til og med søndag 5.september kl.10. E-post sendes til UM2021friidrett@gmail.com.
Ved etteranmelding er det dobbel startkontingent.

Dette bildet mangler alt-tekst; dets filnavn er 239395110_334329161806572_5122384327955963674_n.jpg



OPPVARMING
Det vil være mulig å varme opp inne i hallen på Trondheim Spektrum.
Utendørs er det en sti rundt Trondheim Spektrum (markert blått på skisse).
Sti langs Nidelva kan også brukes (rød markering). Trondheim Maraton bruker samme trase på lørdagen, da blir sti langs Nidelva ikke tilgjengelig.

Oversikt over funksjoner rundt Stadion under UM.